• درایر جذبی هیتردار سری DBP

درایر جذبی هیتردار سری DBP

درایر جذبی هیتردار سری DBP

درایر جذبی هیتردار سری DBP شرکت دالگاکران(dalgakiran) دارای یک بلوئر گریز از مرکز و المنتهای گرماده کارا برای اصلاح و بازیابی خشک کن مورد می باشد همچنین یک سیستم کاملاً اتوماتیک خشک کننده از بلوئر برای کشیدن و عبور هوای محیط میان گرم کن استفاده می گردد. این جریان هوای گرم ، مخالف جهت جریان خشک شدن وزیده میشود سپس هوای داغ بالای°200 رطوبت داخل بستر خشک کن را بصورت کامل از بین می برد.

سیستم پیشرفته کنترلر، نقطه شبنم و تنظیمات سیستم گرمایشی/ بازسازی را نشان می دهند در نتیجه باعث ذخیره انرژی می گردد همچنین مدار گرم کن به منظور حداکثر کارایی کاملاً عایق شده است.

-کنترل و نشانگر نقطه شبنم
-کنترل کامپیوتری
-نشانگر خطاها
-نشانگر فشار
-روشن خاموش از راه دور
-زنگ هشدار کاهش فشار
-نشانگر شیر یکطرفه فشار ضعیف
– اخطار و کلید قطع فشار بالا

شرکت هواتک صنعت آرنا نماینده رسمی شرکت دالگاکران(dalgakiran) می باشد و شما می توانید جهت تهیه درایر جذبی هیتردار سری DBP با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

شرایط کاری نرمال درایر جذبی هیتردار سری DBP :

فشار ورودی 7bar و دمای ورودی 35°C
نقطه شبنم فشار نرمال -40°C
حداکثر فشار کاری 12bar

PLC استاندارد:

خشک کن های سری DBP دارای کنترلر الکتریکی قابل اعتمادی هستند که مصرف کننده را از کارایی صد در صد خشک کن در تمام طول عمر مطمئن می سازد. صفحه نمایش لمسی PLCقادر به نشان دادن چرخه ها و دریچه ها در زمان کارکرد می باشند. همچنین نقطه شبنم نمایش داده می شود. PLC چند زبانه کاربر پسند در درایر جذبی هیتردار سری DBP به مصرف کننده کمک میکند درک کاملی از کارایی سیستم داشته باشد و هرگونه عملیاتی را به راحتی بر روری دستگاه انجام دهد.

اکتیو آلومین:

شرکت DALGAKIRAN مخلوطی از مواد جاذب رطوبت را به منظور بهینه سازی و ثبات جذب در درایر های جذبی هیت لس استفاده میکند. مواد اکتیو آلومین، مولکولارسیو و سلیکاژل با نسبتهای متفاوت با توجه به کاربرد در این سری از درایر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: وب سایت دالگاکران(dalgakiran)