• درایر جذبی هیتلس سری DA

درایر جذبی هیتلس سری DA

درایر جذبی هیتلس سری DA

درایر جذبی هیتلس سری DA شرکت دالگاکران(dalgakiran) نقطه شبنم -40˚c را محیا می سازد . این سری از درایرها به منظور فراهم کردن هوای پاک و کاملاً خشک طراحی شده اند. دو عدد فیلتر اولیه و ثانویه به روی درایرهای جذبی دالگاکران(dalgakiran) به منظور فراهم کردن و نگهداشتن هوای کاملاً پاک نصب شده اند.

یک کنترلر الکتریکی کاملاً مطمئن که کار با درایر را بصورت کاملاً حرفه ای درطول مدت زمان سرویس و خدمات درایر تضمین می کند به روی درایر نصب می باشد.

درایرهای جذبی هیتلس با یک دریچه مخصوص به منظور کمترین حد هدرفتگی فشار ممکن درمقایسه با خشک کن های موجود در بازار مجهز شده اند .

شرکت هواتک صنعت آرنا نماینده رسمی شرکت دالگاکران(dalgakiran) می باشد و شما می توانید جهت تهیه درایر جذبی هیتلس سری DA با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

اصول عملکرد درایر جذبی هیتلس سری DA:

برجهای دوقلوی این سری از درایرها به نحوی طراحی شده اند که جذب متناوب آب و بخار آب خروجی از کمپرسور را با استفاده از جذب هیدروسکوپیک با قدرت شکستن و نسبت سطح به حجم بالا میسر می سازند.

در حالیکه عمل خشک کردن توسط عبور هوای فشرده در بستر یکی از برجهای جذب رطوبت انجام می گیرددر برج دوم عملاحیا شدن توسط ورود هوا انجام می پذیرد.

احیای مواد جاذب کاملا بدون استفاده از گرما صورت می پذیرد.بستر مرطوب برجها توسط هدایت شدن بخش کوچکی از هوای خشک خروجی بافشاری نزدیک به اتمسفر خشک می شود.مقدار جریان هوا شرایط خروجی با نقطه شبنم دلخواه قابل تنظیم می باشد.

هوای کاملا خشک در جهت مخالف مابین بستر مرطوب جریان داده می شود در نهایت تمامبخارات آب جذب شده توسط ماده جاذب را خشک و از بین می برد.

در درایر جذبی هیتلس سری DA برابرسازی میزان فشار در دو برج قبل از تعویض انجام می گیرد که باعث ممانعت از افزایش و کاهش عملکرد مواد جاذب می شود . قبل از جابجایی ، فشار در انتهای فعالیت برجی که فعال شده به تدریج افزایش می یابد. جریان هوای پاکسازی و کاهش فشار به سمت پایین و در جهت مخالف جریان خشک کردن می باشد.

PLC استاندارد:

خشک کن های سری DA دارای کنترلر الکتریکی قابل اعتمادی هستند که مصرف کننده را از کارایی صد در صد خشک کن در تمام طول عمر مطمئن می سازد. صفحه نمایش لمسی PLC قادر به نشان دادن چرخه ها و دریچه ها در زمان کارکرد می باشند. همچنین نقطه شبنم نمایش داده می شود.

PLC چند زبانه کاربر پسند به مصرف کننده کمک میکند درک کاملی از کارایی سیستم داشته باشد و هرگونه عملیاتی را به راحتی بر روری دستگاه انجام دهد.

اکتیو آلومین:

شرکت DALGAKIRAN مخلوطی از مواد جاذب رطوبت را به منظور بهینه سازی و ثبات جذب در درایر های جذبی هیت لس استفاده میکند. مواد اکتیو آلومین، مولکولارسیو و سلیکاژل با نسبتهای متفاوت با توجه به کاربرد در این سری از درایر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: وب سایت دالگاکران(dalgakiran)