• درایر جذبی کم جا سری DMD

درایر جذبی کم جا سری DMD

درایر جذبی کم جا سری DMD

طراحی جمع و جور و سبک درایر جذبی کم جا سری DMD تصور جدیدی از تکنولوژی کمپرسور هوا را به وجود آورده . این سری از درایرها کمتر از نصف وزن و حجم درایرهای جذبی دو برجی سابق را دارا می باشند .حتی بزرگترین حجم درایر در این سری به سادگی از درب های خروجی استاندارد قابل عبور می باشند .

درایرهای کم حجم، خلاقانه و مقرون به صرفه دالگاکران(dalgakiran) با هوای خروجی با کیفیت بالا درهرجا که مورد نیاز باشند و در رنج های متفاوت و در سایزهای 2.94 cfm تا 236 cfm با نقطه شبنم -40˚F تا 94˚F در دسترس میباشند. شایان ذکر است که دالگاکران(dalgakiran) با افتخار کمترین کاهش فشار موجود را در درایرهای جذبی در این مدل درایر در جهان بواسطه دریچه های ورودی مهندسی شده و شیرهای با طراحی عالی ارائه می دهد .

شرکت هواتک صنعت آرنا نماینده رسمی شرکت دالگاکران(dalgakiran) می باشد و شما می توانید جهت تهیه درایر جذبی کم جا سری DMD با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

مزایای درایر جذبی کم جا سری DMD:

– بسیار کم جا، سبک طراحی جمع و جور و پیشرفته
– ساختار آلومینیومی محافظت شده در برابر زنگ زدگی
– کنترل الکترونیکی قابل اعتماد و بی زحمت
– نصب به روی دیوار، کف و پایه
– نصب و نگهداری ساده

درایر جذبی کم جا سری DMD با آخرین تکنولوژی که از درایرهای قبلی منشاء گرفته برای فراهم آوردن کارایی بی حد و حصر طراحی شده اند. این مدل از درایرها با توجه به انعطاف پذیری و شهرت جهانی و قابل اطمینان بودن دالگاکران(dalgakiran) برای اطمینان کامل از داشتن هوای کاملا خشک در مصارف خاص تولید میشوند.

منبع: وب سایت دالگاکران(dalgakiran)

درایر جذبی کم جا سری DMD