• کمپرسور اسکرو تسمه ای سری ERS

کمپرسور اسکرو تسمه ای سری ERS

کمپرسور اسکرو تسمه ای سری ERS

کار اصلی کمپرسور ها این است که با صرف انرﮊی مکانیکی فراوانی هوا را به یک حجم کوچک، متراکم می کند و باعث افزایش فشار می شود. معمولاً گاز پر فشار خروجی از کمپرسورها از یک سیستم خنک کننده عبور داده می شود تا دمای گاز دوباره به حد معمولی باز گردد. حجم گازي كه بايد متراكم شود بستگي به ميزان حرکت پیستونها و یا چرخش روتورهای كمپرسور دارد .کمپرسور در حدود 7 الی 8 hp انرژی الکتریکی برای تولید هوای فشرده در ابتدای خط تولید مصرف میکند و در پایان خط حدود hp 1انرژی مفید تحویل مصرف کننده میدهد.. یکی از مرسوم ترین کمپرسورها کمپرسور اسکرو می باشد که در صنایع مختلف کاربردهای وسیعی دارند. مخصوصاً برای کارخانه ها و کارگاه های بزرگ که نیازمند شبکه ای از هوای فشار بالا هستند، بسیار مناسب و کاربردی می باشند. کمپرسور اسکرو را با عناوین دیگری نیز می شناسند: کمپرسور پیچشی، کمپرسور روتاری ، کمپرسور حلزونی و …

کمپرسور اسکرو از مکانیسم روتاری(چرخشی) استفاده می کند و جز کمپرسور های جابه جایی مثبت می باشند. این کمپرسورها دارای دامنه ای از کارکرد بالا، کاهش هزینه کاری و قابلیت اطمینان با سهولت در نصب و خدمات رسانی است.

کمپرسورهای اسکرو جزو کمپرسورهای جابه جایی مثبت می باشند. هوای محیط و روغن از دو مسیر جداگانه پس از عبور از فیلتر مربوطه وارد ایرند کمپرسور شده که درآن عمل تراکم بین دو عدد روتور حلزونی در مرحله درهم رفتگی صورت میگیرد روتورها اصطلاحا̎ به دو شکل نری و مادگی ساخته می شوند که در دو جهت مخالف می چرخند. روتور نري داراي شکل محدب و روتور مادگي داراي شكل مقعر ميباشد .هوای فشرده بافشاروسرعت بالا داخل مخزن سپراتور هوا و روغن می شود سپس روغن از هوا توسط فیلتر سپراتور جدا شده و پس ازخنک شدن هوا و روغن توسط رادیاتور مربوطه، هوای فشرده جهت مصرف و روغن مجددا به ورودی ایرند بازمیگردد. در این میان تجهیزات کنترلی وظیفه کنترل دما،فشار،قطع و وصل مسیرهای جریان هوا و روغن راب ه عهده خواهد داشت.

یکی از روشهای انتقال نیرو از الکتروموتور به واحد هواساز (Airend) انتقال به وسیله تسمه می باشد. در انتقال قدرت به وسیله تسمه، پولی نصب شده روی شفت الکتروموتور و پولی نصب شده روی شفت هواساز به وسیله تسمه به یکدیگر مرتبط می شوند.

کمپرسورهای اسکرو کمپانی ورتکس(VORTEX) جهت کاهش هزینه کارخانجات طراحی شده اند.طراحی ظریف و دقیق و کارایی بالا، این رده را قادر ساخته که اولین راه حل برای سیستم هوای فشرده کارخانجات باشند.

کمپرسور اسکرو تسمه ای سری ERS در محدوده kW 5.5-315 و 7.5-13bar با هوادهی m³/min-50.080.84 قابل دسترس می باشند.

کمپانی ورتکس(VORTEX) از بهترین قطعات جهت کارایی بالا و کاهش هزینه های راه اندازی و بهره برداری و همچنین عمر طولانی تر محصولات استفاده می کند.

در کمپرسورهای kw75 کمپانی ورتکس(VORTEX)، به منظور داشتن بهترین کیفیت و دقت جهت جدا کردن روغن و هوا از بهترین تجهیزات تفکیک کننده اضافی استفاده می شود.

– صدای کم ، فیلتراسیون چرخشی ،تسمه های مخصوص کشش
– فشار bar7.5-13، کارکرد 24 ساعته ,
– کابینت ضد حریق ، ضد زنگ و صوت ، بدون ، محافظت کامل
– مصرف انرژی کم ،
– مخزن فیلتر سپراتور دوجداره بوده تا المنت در تماس با روغن نباشد در نتیجه باعث افزایش طول عمر المنت کمپرسور اسکرو تسمه ای سری ERS می گردد.

تجهیزات اختیاری:

کمپانی ورتکس(VORTEX) گستره وسیعی از ماژول های اختیاری را برای سیستم های خود ارائه مینماید. بهره گیری از این تجهیزات فنی جانبی کمپرسورها مجموعه شما را به حداکثر کارآمدی لازم برای برآوردن نیازهای مشتریانتان تبدیل میکند. تجهیزات جانبی زیر را می توان برای مدل های ERS با قدرت 75kw به بالا سفارش داد:
• 60HZالکتروموتور
• استارت نرم
• EXPROOF CABINET

شرکت هواتک صنعت آرنا نماینده رسمی شرکت ورتکس(VORTEX) می باشد و شما می توانید جهت تهیه کمپرسور اسکرو تسمه ای سری ERS با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

منبع: وب سایت ورتکس(VORTEX)