• مبدل روغن سری ETC-SV

مبدل روغن سری ETC-SV

مبدل روغن سری ETC-SV

هوای فشرده بدون روغن CLASS 0 از طریق کاتالیزوری :

مطمئن ترین راه برای بدون روغن کردن هوای فشرده

اصول عملکرد ETC :

مبدل روغن سری ETC-SV از طریق فرایند اکسیداسیون کاتالیزوری بطور فعال روغن و هیدروکربن های موجود در هوای فشرده را به آب و دی اکسید کربن تبدیل می کند. مبدلهای ETC هوای فشرده بدون روغن CLASS 0 را بطور مداوم مطابق با ISO 8573-1 با روغن باقیمانده کمتر از 0.0025 mg/Nm^3 با تائیدیه TUV درخروجی، هوای کاملا oil free را فراهم می آورند.

با این تکنولوژی کاتالیزوری برای پاکسازی هوای فشرده، مبدل روغن سری ETC-SV یک اصل تکنیکی را فراهم آورده که برای سالیان سال در صنایع خودروسازی و شیمیایی بطور موفقیت آمیزی مورد استفاده قرار گرفته است .

هوای خروجی از مبدل روغن اویل فری 0CLASS برای هوای فشرده تا حداکثر 200mg/Nm^3 روغن موجود گارانتی می شود. برعکس فیلترهایی مانند کربن اکتیو کیفیت هوا بطور مداوم حفظ می شود همچنین اشباع شدگی و عبور ذرات هیدروکربن بصورت قابل اعتماد محافظت شده است.

کیفیت هوای خروجی از مبدل روغن سری ETC-SV برعکس کمپرسورهای بدون روغن oil free، بستگی به مقدار هیدروکربن موجود در هوای محیط ندارد زیرا هوای فشرده خروجی از کمپرسورهای اویل فری ممکن است حاوی ذرات هیدروکربنی که در محیط اطراف بوده باشند اما با توجه به عملکردETC تمام هیدروکربنهای موجود در هوای محیط نیز از طریق ترکیب با اکسیژن در حضور کاتالیزور سوزانده شده درنتیجه هوای خروجی با تضمین صد در صد Class 0 می باشد. عملکرد کاتالیزوری مبدل مستقل از دما و رطوبت محیط می باشد .

مزایا و ویژگیهای مبدل روغن سری ETC-SV:

– هوای بدون روغن مطابق با استاندارد ISO 8573-1 کلاس صفر (باقیمانده روغن کمتر از0.0025 mg/Nm^3 ) بوده که توسط اندازه گیریهای VϋT تائید شده است .
– وجود یک خاموش کن محافظتی از ورود هوای حاوی روغن به شبکه درصورت خرابی یا مشکل ممانعت می کند.
– کارایی کاتالیزور تا 5 سال گارانتی می شود.
– مصرف حداقل انرژی حداکثر تا 0.01 kwh/m^3 از طریق عایق بندی مبدل و بدنه.
– حداقل مقدار باکتری قارچها و انواع میکروبها در هوای فشرده
– هوای پاک بعد از ETC
– جداسازی برگشت ناپذیر مونومرهای سیلیکون خارج از کمپرسور هوا
– افزایش عمر مفید درایر (خشک کن)
– افزایش بازدهی از 20 تا 110 درصد در صورت استفاده از VS

ETC در شبکه پاک کننده های هوای فشرده قرار می گیرد. هوای فشرده حاوی روغنی که از کمپرسور خارج می شود وارد واحد جداسازی هوا و روغن اولیه سپس وارد VS و صفحه های مبدل گرما می شود. فیلتر اولیه، ETC را در برابر آب و روغن مایع محافظت می کند. VS بازده کاری را از 20 تا 110% ظرفیت هوای ورودی را افزایش می دهد .

دمای هوای فشرده از طریق صفحه های مبدل گرما افزایش می یابد و متعاقبا هوای فشرده گرم داخل محفظه مبدل روغن که حاوی کاتالیزور می باشد دمیده می شود.

با استفاده از یک گرم کن الکتریکی کاتالیزورها در یک دمای ثابت نگه داشته می شوند که این دما برای انجام مراحل کاتالیزوری ضروری می باشد سپس هوای بدون روغن ، مبدل را ترک کرده و دوباره توسط مبدل گرما خنک می شود و مجدداً از واحد فیلتراسیون و از شیر یک طرفه عبور کرده و در نهایت وارد درایر می شود.

شرکت هواتک صنعت آرنا نماینده رسمی شرکت  روتورکمپ(rotorcomp) می باشد و شما می توانید جهت تهیه مبدل روغن سری ETC-SV با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

منبع : وب سایت روتورکمپ(rotorcomp)