• میکروفیلتر سری GO

میکروفیلتر سری GO

میکروفیلتر سری GO

میکروفیلتر همراه با نشانگر:

میکروفیلتر سری GO خطوط هوای فشرده دالگاکران(dalgakiran) به منظور جوابگویی به احتیاجات کنونی فیلتراسیون هوای فشرده طراحی شده. که امکان استفاده راحتتر ، استقامت بیشتر و کارایی بالاتر با کمترین حد هدررفتگی فشار را در رنجهای متفاوت میسر می سازد.

فیلترها :

ممکن است هوای خروجی از کمپرسور حاوی ذراتی مانند روغن، گردو غبار و رطوبت باشد که از هوای محیط اطراف وارد کمپرسور شده و بر روی کیفیت محصول نهایی تاثیر خواهد گذاشت . این هوا می بایست قبل از مرحله نهایی فیلتر شود.

فیلتراسیون خط هوای فشرده DALGAKIRAN :

فیلتراسیون خط هوای فشرده دالگاکران(dalgakiran) برای جوابگویی به احتیاجات اخیر فیلتراسیون هوای فشرده طراحی شده است کارایی بالا با کمترین حد هدررفتگی فشار و با سایزهای متفاوت خروجی در دسترس می باشد.

شرکت هواتک صنعت آرنا نماینده رسمی شرکت دالگاکران(dalgakiran) می باشد و شما می توانید جهت تهیه میکروفیلتر سری GO با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

ویژگیهای میکروفیلتر سری GO:

میکروفیلتر سری GO دالگاکران(dalgakiran) از چهار رنج با کارایی متفاوت تشکیل شده که دارای حداکثر فشار کاری 16 bar و با سایز خروجی ˝1/4 تا ˝3 همچنین مجهز به اتودرین شناور استاندارد با خروجی 2mm جهت خروج مایعات تجمعی می باشد وجود فیلتر آلومینیوم پرمنفذ با پوشش اپوکسی ضد زنگ لایه داخلی باعث افزایش عمر مفید المنتها می شود و برای هرنوع استفاده مطابق با استانداردهای PED و ISO 8573 ساخته شده اند. این فیلترها مجهز به فشار سنج می باشند.

ویژگی المنتها :

المنتها با یک محافظت عالی از 1 میکرون تا 01/0 میکرون ارائه می شوند . ساختار مقاوم المنتها و لایه های تخلیه کارآمد عملکرد مداوم المنتها را پس از تعویض تضمین می کند .
1- کمترین حد هدررفتن فشار هوا
2- مقاومت در برابر سقوط بواسطه استفاده از لوله های فلزی ضدزنگ که مقاومت در برابر هدرفتن فشار را ایجاد کرده درحالیکه کارایی را به وسیله گذشتن هوا بصورت مورب بین المنتها را افزایش می دهد .
3- PVC موجود آغشته به فوم باعث فزایش میزان خروج آب و روغن می شود .

تذکر :
1- فیلتر نوع A نباید در شرایط اشباع روغن استفاده شود .
2- فیلتر نوع A در درجه اول باید براساس مصرف و نیاز مصرف کننده تعویض شود 1 ماهه حداکثر 6 ماهه
3- فیلتر نوع A گازهای خاصی شامل منواکسید کربن و دی اکسید کربن را از بین نمی برد .
4- فشار هوا بر روی 7 بار مبنا گذاشته شده است درصورت فشار کار متفاوت به فاکتورهای جدول توجه بفرمایید .
5- تمام فیلترها مناسب کار با روغن مینرال و سنتتیک می باشند.
6- مدلهای GO 25تاGO 2700مجهز به نشانگر فشارسنج می باشند .
7- تمام فیلترها منطبق با گواهینامه استاندارد CE ساخته شده اند.

منبع: وب سایت دالگاکران(dalgakiran)

میکروفیلتر سری GO
میکروفیلتر سری GO
میکروفیلتر سری GO