• درایر جذبی کم جا سری HMD

درایر جذبی کم جا سری HMD

درایر جذبی کم جا سری HMD

طراحی جمع و جور و سبک سری جدید درایر جذبی کم جا سری HMD تصور جدیدی از تکنولوژی کمپرسور هوا ر به وجود آورده. این سری از درایرها کمتر از نصف وزن و حجم درایرهای جذبی دو برجی سابق را دارا می باشند .حتی بزرگترین حجم درایر در این سری به سادگی از درب های خروجی استاندارد قابل عبور می باشند.

درایرهای کم حجم، خلاقانه و مقرون به صرفه هرتز(hertz) با هوای خروجی با کیفیت بالا درهرجا که مورد نیاز باشند و در رنج های متفاوت و در سایزهای 2.94 cfm تا 236 cfm با نقطه شبنم -40˚F تا 94˚F در دسترس می باشند. شایان ذکر است که هرتز با افتخار کمترین کاهش فشار موجود را در درایرهای جذبی در این مدل درایر در جهان بواسطه دریچه های ورودی مهندسی شده و شیرهای با طراحی عالی ارائه می دهد.

– بسیار کم جا، سبک طراحی جمع و جور و پیشرفته
– ساختار آلومینیومی محافظت شده در برابر زنگ زدگی
– کنترل الکترونیکی قابل اعتماد و بی زحمت
– نصب به روی دیوار، کف و پایه
– نصب و نگهداری ساده درایر جذبی کم جا سری HMD

درایرهای جذبی جدید با آخرین تکنولوژی که از درایرهای قبلی منشاء گرفته برای فراهم آوردن کارایی بی حد و حصر طراحی شده اند. این مدل از درایرها با توجه به انعطاف پذیری و شهرت جهانی و قابل اطمینان بودن hertz برای اطمینان کامل از داشتن هوای کاملا خشک در مصارف خاص تولید می شوند.

شرکت هواتک صنعت آرنا نماینده رسمی شرکت هرتز(hertz) می باشد و شما می توانید جهت تهیه درایر جذبی کم جا سری HMD با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

منبع: وب سایت هرتز(hertz)

درایر جذبی کم جا سری HMD