• تله آبگیر سری G WS

تله آبگیر سری G WS

تله آبگیر سری G WS

تله آبگیر سری G WS :

هوای فشرده خروجی از کمپرسور باد ممکن است حاوی عناصر نا خواسته مانند روغن، گرد و غبار و رطوبت باشد. هوای خروجی کمپرسور ممکن است به روی محصول نهایی تاثیر بگذارد در نتیجه این هوا می بایست قبل از مرحله نهایی فیلتر بشود. فیلترهای هوا و جداکننده رطوبت در دو رنج متفاوت با کارایی بالا تولید می شوند.  واترترپهای دالگاکران(dalgakiran) برای از بین بردن مایعات و آب و ذراتی که از کمپرسور خارج می شوند طراحی شده اند. عملکرد منحصر به فرد سانتریفوژی  تله آبگیر سری G WS دالگاکران(dalgakiran) مایعات جمع شده را با کمترین حد هدر رفتگی فشار به منظور ذخیره انرژی از بین می برد.

تله آبگیر سری G WS در سایزهای خروجی “4/1 تا “3 تا ظرفیت m^3⁄h 2300 قابل دسترس می باشد. این تله آبگیرها کارایی بالایی دارند اما نمی توانند 100% روغن هوای خروجی را از کمپرسور حذف کنند. درنتیجه به فیلترهایی که جذب ذرات بیشتری دارند برای حذف انتهایی روغن ، آب و ذرات که از کمپرسور خارج می شوند احتیاج می باشد.

شرکت هواتک صنعت آرنا نماینده رسمی شرکت دالگاکران(dalgakiran) می باشد و شما می توانید جهت تهیه تله آبگیر سری G WS با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

منبع: وب سایت دالگاکران(dalgakiran)

تله آبگیر سری G WS
تله آبگیر سری G WS